środa, 10 lutego 2010

3

No to maszyna ruszyła :) Oczywiście maszyna dotycząca leczenia mojej córci Amelci zwanej przez mojego męża HLUSIEM a przeze mnie DUPINKIEM
Najpierw czeka ją rezonans który spędza mi sen z powiek, ponieważ muszą ją na godzinkę uśpić...a ja tym naszym Polskim psełdo doktorkom nie wierzę, dlatego mam obawy....a no i oczywiście płacimy za badanie mimo iż wykonywane jest w państwowym szpitalu, ale jak to z naszą słuzbą zdrowia jak nie posmarujesz kasiutą to Cię mają za nic :////
Natomiast 26 lutego jedziemy z HLUSIEM do Austri na spotkanie z amerykańskim lekarzem który nam wszystko dokładnie wyłoży tzn. kawę na ławę jakie będą etapy leczenia no i co gorsze ile to będzie kosztować :P
Tak więc
JORLOELIHUUUUUU....to miało być jodłowanie......które będziemy w tej że Austrii uskuteczniać


haaa no i oczywizda obkupimy się w Haribki....mnóstwooo Haribków

A teraz z zupełnie innej beczki  :) usmażyłam dziś faworki i ledwo zdążyłam im zdjęcie zrobić bo się migiem skończyły, heh a najśmieszniejsze jest to że byłam sama w domu ;P teraz muszę usmażyć drugą porcję Krzyśkowi :D A jutro mmmmmm dzień rozpusty i grzechu czyli obżarstwo pączkami :P
 

9 komentarzy:

  1. Kochana 26 lutego bede caly czas o Was myslec i podczas rezonansu tez....ale AMelka to twarda babeczka i wierze ze bedzie ok!!!!!nad jodłowaniem musiscie poćwiczyc :DDDDD a pączka jutro nie zjem.....szkoda.....moj skazowiec mi nie da zjesc...

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa ja Jaska nazywam Smarkiem :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy mocno kciuki za Was:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się machina rozpędzi na maxa;)))trzymam kciuki za badanie,mam nadzieję,ze przebiegnie bez niespodzianek.
    Iza powodzenie misji w Austrii.
    A faworki jutro wciągnę u Mamy;))

    OdpowiedzUsuń
  5. to tropikalana wyspa pod Berlinem...takie sztuczne cos ale nie tzreba leciec samolotem a mmozna dupe wymoczyc w tropikalnym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddam wszystkie paczki za żelki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko będzie dobrze,trzymam kciuki za Amelkę i za Was też :************

    OdpowiedzUsuń
  8. Hlusiu jest dzielna baba - będzie dobrze!
    A hariboszczaki będę zajadać z Tobą! Oczywista jak się podzielisz ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za cala machine!!!! i by pieniazkow starczylo:)))

    OdpowiedzUsuń